15:47 - 19 Apr, 2024
რეკლამა/ხელმოწერა
2018-02-21 17:45:43, 1784 ნახვა

საზოგადოება
„112“-ში 24 საათის განმავლობაში 20 000 ზარი შედის - ერთი ოპერატორი, დაახლოებით, 350 ზარს პასუხობს

შინაგან საქმეთა სამინისტროს „112“-ის დირექტორის მოადგილის, მაია გიორგაძის განცხადებით, „112“-ში 24 საათის განმავლობაში 20 000 ზარი შედის, ერთი ოპერატორი კი, დაახლოებით, 350 ზარს პასუხობს.

როგორც გიორგაძე აცხადებს, სამწუხაროდ, ამ ზარების დიდი რაოდენობა არამიზნობრივია.

„ჩვენ მუდმივად ვახდენთ კომუნიკაციას მოსახლეობასთან, რომ არამიზნობრივი ზარები უნდა შემცირდეს, რადგან თუნდაც ერთი არამიზნობრივი ზარი „112“-ის ცენტრში ართმევს შესაძლებლობას იმ ადამიანს, ვისთვისაც გადაუდებელი დახმარება არის მნიშვნელოვანი, ვისთვისაც  წამები გადამწყვეტია. შესაბამისად, ამის კომუნიკაციას სისტემატურად ვახდენთ და შარშანდელთან შედარებით, 150 000 ერთეულით შემცირდა არამიზნობრივი ზარები „112“-ში, რისთვისაც მინდა, ჩვენს მოსახლეობას დიდი მადლობა გადავუხადო, გაწეული თანამშრომლობისთვის.

ზოგადად, ეს არამარტო საქართველოში, არამედ საერთაშორისო გამოწვევაა, რომ არამიზნობრივი ზარები არის, რასაც  შესაბამისი კამპანიებით  ებრძვიან და კომუნიკაციას ამყარებენ  საზოგადოების გარკვეულ წრეებთან, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია თითოეული ზარი.

ჩვენ ვმუშაობთ აღნიშნული მიმართულებით და იმედი გვაქვს, რომ ჩვენი მოსახლეობის თანამშრომლობით  არამიზნობრივი ზარები კიდევ უფრო შემცირდება“, - აცხადებს მაია გიორგაძე.


 

(NS)




ავტორი: ,


სოციალური ქსელები
ფინანსთა მინისტრი ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის პრეზიდენტს შეხვდა
კალაძე დეგნანზე - გვახსოვს მისი განცხადებები, რომელიც ყოველგვარ დიპლომატიურ ურთიერთობას აცდენილია
კალაძე - შეიძლება რაღაცაში ვცდებით, ადამიანები ვართ, მაგრამ მეგობარი რომ ხარ, უნდა მითხრა კონკრეტული არგუმენტები, სად ვუშვებ შეცდომას
პაპუაშვილი ოპოზიციონერ ქალებზე - ხელში მაუზერი რომ ეჭიროთ, ისე დაგვახლიდნენ თავში როგორც არაფერი

ომი უკრაინაში

ვიდეო/LIVE

საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე - პირდაპირი












არქივი 2009 წლიდან

303,563
უნიკალური
ვიზიტორი დღეს 27,104
Powered By Google Analytics