2017-11-10 15:07:59, 1744 ნახვა
საზოგადოება
დავით ნარმანიამ ანგარიშის წარდგენისას მოქალაქეთა მომსახურების სფეროში დანერგილ სიახლეებზე ისაუბრა
თბილისის მერმა დავით ნარმანიამ საგამოფენო ცენტრ „ექსპო-ჯორჯიაში“ 2014-2017 წლების შემაჯამებელი ანგარიშის წარდგენისას თბილისის მერიაში მოქალაქეთა მომსახურების ეფექტურობის გაზრდის მიზნით ჩატარებულ ღონისძიებებზე ისაუბრა და აღნიშნა, რომ მოქალაქეთა მომსახურების ცენტრის განახლებამ მომსახურების პროცესი მნიშვნელოვნად გაამარტივა. მისი თქმით, ცენტრი შშმ პირებისათვის სრულად ადაპტირებულია და ყველა სერვისის ერთ სივრცეში მიღების საშუალებას იძლევა. ამასთან, მოქალაქეთა მომსახურების განახლებული ცენტრი გახანგრძლივებული გრაფიკით (სამუშაო დღეებში 09:00-დან 20:00 საათამდე, ხოლო შაბათს 10:00 - დან 14:00 საათამდე) მუშაობს. თბილისის მერმა 2017 წლიდან მერიაში დანერგილი დოკუმენტბრუნვის ახალი, ელექტრონული პროგრამაც შეაფასა და აღნიშნა, რომ ახალი პროგრამის პირობებში მოქალაქეების მომსახურების ტრანზაქციის ხანგრძლივობა მნიშვნელოვნად შემცირდა. დედაქალაქის მთავრობამ ახალი საინფორმაციო ცენტრის კონცეფციაც შეიმუშავა, რომელიც დაინტერესებულ პირებს შესაძლებლობას მისცემს ერთ ნომერზე დარეკვით მიიღონ ნებისმიერი სახის ინფორმაცია მუნიციპალიტეტში შემავალი სამსახურებიდან. (NS) ავტორი: , Reuters - ისრაელის ალეპოზე საჰაერო თავდასხმას 38 ადამიანი, მათ შორის „ჰეზბოლას“ 5 წევრი ემსხვერპლა
Moodys-მა „ლიბერთი ბანკის“ გრძელვადიანი პერსპექტივა სტაბილურამდე გააუმჯობესა
სამხრეთ აფრიკაში ავტოავარიას 45 ადამიანი ემსხვერპლა
კობახიძე - საქართველოს რელიგიური მრავალფეროვნება ჩვენი ქვეყნის ერთ-ერთი უმთავრესი სიმდიდრეა
|
ომი უკრაინაშიხერსონში რუსმა სამხედროებმა ტაქსის მძღოლს ცეცხლი გაუხსნეს - დაიღუპა ერთი და დაშავდა ორი ადამიანი
ზელენსკი - მაისი-ივნისში რუსეთი მორიგ მასიურ შეტევას ამზადებს
გერმანიამ უკრაინის სამხედრო დახმარების ახალი პაკეტი გამოაცხადა
ვიდეო/LIVE საქართველოს დამოუკიდებლობის დღე - პირდაპირი
|